сряда, 12 март 2014 г.

Целувки

Целувки






Необходими продукти :

1 белтък,
70 г. захар,
щипка сол
 

Начин на приготвяне:

Някъде бях чела,че белтъците трябва да престоят ден- два в хладилника и тогава били идеални за правене на целувки. Не знам защо е така ,но за всеки случай и  аз ги оставям за следващия ден, а понякога за два и тогава ги разбивам и суша.

Белтъците се разбиват със захарта и щипката сол на твърда пяна. 






Ако желаете да са с цвят, оцветете още докато разбивате белтъците,но аз съм фен на стандартният им бял цвят.
Целувките се оформят по желание и се сушат за час и половина на 110 градуса с вентилатор на 2-ро и 3-то ниво от долу на горе.
Стават лъскави остават си бели и се изсушават прекрасно!


Заповядайте в кулинарната ми група,която ще намерите ТУК, за   да творим заедно Кулинарни Вълшебства, а страницата на блога във Facebook можете на намерите ТУК
Благодаря Ви от сърце!







.... а може да си направите и плоски целувки тип френски макарони ... всичко е въпрос на въображение

 


Няма коментари:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...