сряда, 5 март 2014 г.

Пица




                                                               Пица


Необходими продукти за блата: 500г. брашно, 20г. мая (1/2 кубче) или 1 пакетче суха, 1 ч.ч. прясно мляко, 2 яйца, 8 с.л. зехтин (олио) + щипка захар за маята.

За доматената паста: 3 бр. домати, 2 с.л. зехтин , сол, черен пипер, 2 стръка босилек ( аз не го харесвам и слагам магданоз вместо него и пак става много ароматно),  щипка риган.
Този сос аз съм си го измислила така , може да ползвате всякакви комбинации от доматен сос и подправки по ваш вкус.

 Продукти за гарниране: 3 резена домат за всяка пица, кашкавал, колбас по избор, маслини и мнооого гъби (те никога не са излишни).
Разбира се гарнирате си я по ваш вкус с каквито продукти обичате!

Начин на приготвяне: Замесва се тесто и се отделя за всяка пица колкото юмрук. Ако искате тип фамилна , разбира се отделяте повече тесто. Разстила се с ръце блат с дебелина около сантиметър. Аз го оставям около 15 мин на топло леко да втаса за да стане мек и пухкав. Слага се пласт от доматената паста и се подреждат продуктите като се започва с колбаса , после маслините най-отгоре резените домат и обилно поръсвате с кашкавал. Леко се полива на тънка струйка със зехтин , а аз си я побългарявам като поръсвам и чубрица.
Пече се в силно загрята фурна на максимум за 10-15 мин.




Няма коментари:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...