четвъртък, 28 януари 2016 г.

Пухкави пържени филийки


Пухкави пържени филийки






Като деца това ,което най-редовно си хапвахме редом с палачинките, мекиците,тутманика и баничките бяха пържените филийки.
Не знам защо се породи мнението,че всички тези закуски ,които изброих са в графа "нездравословни" като преди бяхме по-здрави от всякога.
Аз продължавам да ги правя сега и на моето дете,но за да станат те "пухкави", а не плоски както са по принцип ,добавих още една съставка към сместа - бакпулвер.

Ето и съставките ,които използвам аз за 8 филийки:
2 голями яйца
1/2 ч.ч. прясно мляко
щипка сол
1 бакпулвер
брашно до получаването на малко по-гъста смес от палачинковата

 




Начин на приготвяне:
Предполагам е познат на всички и съм далеч от мисълта,че не знаете как се приготвят.
Забъркаваме всички съставки в хубава гладка без бучки смес с консистенцията на боза.
В дълбок тиган ( аз използвам уок-а ) сгорещяваме на умерена температура мазнината.
Топим всяка страна от филиите като гледаме да се напои добре със сместа и после обръщаме. 
Отцеждаме леко за да изтече излишната смес и пържим до златист цвят.



Оставяме да се отцедят върху пласт кухненска хартия и са готови за хапване.
Дали ще изберете сладко или някаква солена добавка към тях ,зависи изцяло от Вас и Вашия вкус.
Добър Апетит!

Заповядайте в кулинарната ми група,която ще намерите ТУК, за   да творим заедно Кулинарни Вълшебства, а страницата на блога във Facebook можете на намерите ТУК
Благодаря Ви от сърце!








7 коментара:

Unknown каза...

СТРАХОТНИ СТАНАХА ФИЛИЙКИТЕ --- благодаря

Elena Dimitrova каза...

Радван се,че са Ви допаднали! И у дома са ни любими!

Анонимен каза...

kolko gr.e bakpulvera...???

Elena Dimitrova каза...

Стандартно пакетче от 10г.

rodi каза...

С посоченото количество от продукти колко филийки се панират?

rodi каза...

Извинения, посочили сте броя на филийките, просто съм пропуснала да прочета.

Elena Dimitrova каза...

Аз ги приготвям от хляб изпечен в хлебопекарна и ми излизат 10 филийки

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...