петък, 9 януари 2015 г.

Кашкавалени топчета


      Кашкавалени топчета







Необходими продукти:
300г. кашкавал
2 яйца
8 с.л. брашно (равни)
1 ч.л. бакпулвер
олио за пържене






Начин на приготвяне:

Кашкавала настъргваме на ренде и слагаме в купа,където са разбити яйцата.
Прибавяме и брашното с бакпулвера.
Разбъркваме много добре за да се усвоят всички съставки.
Оставяме в хладилник за 30 мин. за да стегне сместа.
Ето така изглеждаше моята смес:





След като е стегнала сместа, с намаслени ръце оформяме топчета с големината на орех и пържим в силно загрята мазнина (на маслена баня) за много кратко до получаване на златист цвят.






Отцеждаме върху домакинска хартия, за да се попие излишната мазнина.





Пърженето ми отне точно 5 минути.
Много бързо стават.
Стават разкошни, но препоръчвам да се хапват топли,тъй като като изстинат стават като "гумени" и според мен им се губи "чара".
Вървят идеално в летните горещи дни със студена бира!
Добър Апетит и наздраве!






20 коментара:

studi каза...

Изглеждат прекрасно! Ще ги пробвам скоро. Сигурна съм , че са и толкова вкусни!

Elena Dimitrova каза...

Благодаря Ви! А аз ще пробвам да направя и такива само със сирене и обещавам да споделя резултата!

Unknown каза...

Дали ще се получат, ако вместо да ги пържа,ги изпека във фурната ?

Elena Dimitrova каза...

Трябва шокова температурна обработка ,но не пречи да пробвате в много силно загрята фурна. Аз лично не съм пробвала да ги пека.

Elena Dimitrova каза...

Трябва шокова температурна обработка ,но не пречи да пробвате в много силно загрята фурна. Аз лично не съм пробвала да ги пека.

Анонимен каза...

Много се извинявам. Но никаде не видях колко яйца са нужни... моля допълнете рецептата..за да опитам.... много ми допадна

Elena Dimitrova каза...

Най-горе,където са изписани нужните продикти пише и колко яйца са необходими - 2 бр.

Unknown каза...

Уникални са вече няколко пъти ги правя, благодаря за рецепта ☺

Elena Dimitrova каза...

Много се радвам,че Ви е допаднало предложението ми <3

Анонимен каза...

Moje li bez bakpulver da postignem dobar efekt

Elena Dimitrova каза...

Без бакпулвер ще се сплескат, а той спомага за надуването и получаването на хубава кръгла форма

Анонимен каза...

8 супени лъжици брашно --това не е ли много ,те ще станат брашнени топчета вместо кашкавалени ?

Elena Dimitrova каза...

Сместа,която съм снимала е вече готовата със всички съставки .
Супените лъжици не са с връх, а равни и резултата го виждате :)

Анонимен каза...

Страхотни са Ели.Още утре ще направя на сина ми. Благодаря ти за чудната идея.

Elena Dimitrova каза...

Сигурна съм,че няма да съжалявате . Идеални са за ледена биричка :)

Unknown каза...

Нямам търпение днес да ги направя.Страхотна си Ели.

Elena Dimitrova каза...

Благодаря,Сев! Надявам се да ти харесат!
Поздрави!

Unknown каза...

Страхотни са. В къщи много ни до паднаха. А относно дали стават във фурната-да. Имам силиконовата форма за мъфини, която иначе за нищо не става, обаче '' печените кашкавалчета'' стават идеални.

Unknown каза...

Супер са! Препоръчвам с чеснов сос, допълват се много добре.

Анонимен каза...

Рецептата е страхотна! Станаха чудесни! Благодаря!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...