събота, 28 май 2016 г.

Тиквички на фурна

Тиквички на фурна



Продукти:

1 кг. тиквички ( Използвах млади дребни  на големина тиквички ,които претеглих и излязоха точно 5бр.)
1 с.л. олио

за панировката:

царевично брашно + сол (за хрупкав ефект ако не желаете замествате с пшенично брашно със сол)


За млечно-чесновия сос:
 200г. кисело мляко
1/2 връзка копър
3 скилидки чесън
сол



Начин на приготвяне:

Измийте и отрежете връхчетата и пънчетата на тиквичките.
Ако не бързате ги осолете и ги оставете да се отцедят,аз обаче  ги направих по бързата процедура и прескочих този процес.
Нарежете ги на еднакви по дебелина кръгчета.
Съветът ми е да ги нарежете по-дебели примерно около сантиметър за да останат "месести",защото аз използвах ренде,което се оказа,че ги наряза доста тънко и се получиха по-скоро като чипс,разбира се невероятно вкусен,но все пак имайте предвид.
Ако имате ренде използвайте него за да са напълно еднакви и да могат да се изпекат за еднакво време.
Смесете брашното със солта.




Всяко кръгче тиквичка оваляйте в панировката ,а след това ги подредете върху тава с незалепващо покритие аз използвах Стоун Ледженд 2 в 1 - тава и тенджера,защото е с дебело дъно,незалепващо е и се сгорещява изключително бързо  , благодарение на което печивата стават с невероятна коричка.
Подредете като леко застъпите всяко кръгче със следващото.
Не се притеснявайте изпичат се еднакво добре и от горе и от долу и не е нужно да ги обръщате. 
Поръсете със струйка олио и изпечете в предварително загрята на 200 градуса фурна до готовност (след около 30 минутки).
За соса разбъркайте киселото мляко с наситнените чесън и копър и посолете на вкус.
Поднесете с тиквичките.
Добър Апетит!

Заповядайте в кулинарната ми група,която ще намерите ТУК, за   да творим заедно Кулинарни Вълшебства, а страницата на блога във Facebook можете на намерите ТУК
Благодаря Ви от сърце!



6 коментара:

Milena Poptoleva каза...

Ели ,прекрасни стават така тиквичките!И аз от известно време ги приготвям печени,хем по-бързо,хем по-диетично :)
Поздрави!:)

Elena Dimitrova каза...

Мнооого ме е яд,че толкова късно открих този начин на приготвянето им. Наистина стават страхотни!

Liliq Tzacheva каза...

Вчера си правих тези тиквички, много вкусни станаха!
Поздрави! (:

Elena Dimitrova каза...

Благодаря за доверието към рецептата,която представих! Поздрави!

Анонимен каза...

Моите никога не се изпичат и отгоре и отдолу,трябва
да ги обръщам.

Elena Dimitrova каза...

Зависи на какво ниво печете, препоръчвам в средата,защото аз пък имах случай ,в който ми се изпекоха отдолу,а отгоре останаха по-бели

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...