петък, 30 януари 2015 г.

Наложена млечна баница



Наложена млечна баница





Необходими продукти:

400г. фини кори за баница
300г. твърдо сирене
3 яйца от най-големия размер (4 срден размер в случая)
500мл. прясно мляко
125г. краве масло






Начин на приготвяне:

В тавичка с намазнена повърхност слагаме 2 кори, като краищата,които стърчат откъсваме и разпределяме в тавата, слагаме сирене,което с ръка натрошаваме и разпределяме равномерно,после отново слагаме 2 кори и така,докато свършат корите и сиренето като най-отгоре завършваме с кори.
Нарязваме на парчета и между тях с лъжица изсипваме разтопеното краве масло.
Заливаме със сместа направена от разбитите яйца и прясно мляко.
Печем в предварително загрята фурна на 180градуса до готовност (около 45-50 мин. отне при мен)
След като извадим напръскваме с вода и завиваме с кърпа за 10-15 мин.
Заповядайте в кулинарната ми група ТУК, а ако желаете да се присъедините към  страницата на блога в Facebook натиснете ТУК
Благодаря Ви от сърце!


Тази баница е по рецепта на Ани Шакарян

26 коментара:

svetla70n каза...

Благодаря за рецептата!Правих баницата и стана чудесна!

Elena Dimitrova каза...

Благодаря за доверието към рецептата! Много се радвам,че Ви е допаднала :)

Анонимен каза...

Благодаря за страхотната рецепта , в къщи всички я харесаха .

Elena Dimitrova каза...

Благодаря от сърце за споделеното мнение! Много се радвам! Поздрави!

Unknown каза...

E kak slagame kraveto maslo mejdu tyah? Rovim pod korite ili kak?

Unknown каза...

E kak slagame kraveto maslo mejdu tyah? Rovim pod korite ili kak?

Elena Dimitrova каза...

След като предварително нарязваме баницата слагаме маслото между прорезите,които сме направили т.е. между отделно получилите се парчета,а не ровим в нея

Анонимен каза...

Не мога да спра да си я похапвам. Стана чудна!!!

Анонимен каза...

Не мога да спра да я похапвам. Стана чудна!!!

Elena Dimitrova каза...

Благодаря за положителния отзив и много се радвам,че Ви е дгопаднала!

Elena Dimitrova каза...

Благодаря за положителния отзив и много се радвам,че Ви е дгопаднала!

Анонимен каза...

Благодаря за страхотната рецепта :-) И при мен се получи страхотен резултат.

Elena Dimitrova каза...

Радвам се,че Ви е допаднала тази вкусна баничка!

Анонимен каза...

И аз така я правя, понякога замествам маслото с олио.сгорещявам в тиган олиото и лъжица разпределям в разрезите на корите.

Elena Dimitrova каза...

Пробвала съм и със сгорещено олио и една рецепта, в която трябваше 10 мин преди да е готова баницата да се залее с малко вряща вода и да Ви кажа тази най ми допадна ,а е и най-лесна според мен

Unknown каза...

Изглежда прекрасно! Още тази събота ще я пробвам! Само искам да попитам, тавата с какъв диаметър е?! Благодаря предварително! :)

Elena Dimitrova каза...

Тази баница я правя в една и съща тава с диаметър 30 см. , но няма да е проблем, ако е с по-малък диаметър ,защото ще изглежда по-висока и пухкава .

Ани каза...

Браво Ели. Страхотна е станала баницата, толкова сочна и пухкава! Поздравявам те. Много се радвсм, че ти е харесала рецептата ми, която знам от мама и у дома винаги така се е приготвяла баница ;)Прегръдки

Elena Dimitrova каза...

Аз благодаря, Ани за хубавата рецепта. Откакто я сподели не съм правила друга баница с готови кори, защото ни стана любима у дома!
Поздрави! <3

Анонимен каза...

а слага ли се сода или бакпулвер

Elena Dimitrova каза...

Никакъв набухвател не се слага

Unknown каза...

Баничката е разкошна.Незнам за кой път я правя.:)))

Анонимен каза...

На колко градуса печете ? :)

Elena Dimitrova каза...

180 градуса

Анонимен каза...

Благодаря и аз за рецептата! Получи се чудесна баничка :)

Unknown каза...

Това е най-страхотната баница, която съм правила!
Благодаря!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...