неделя, 30 август 2015 г.

Омлет на фурна


Омлет на фурна с кашкавалена коричка







Необходими продукти:


1 малка червена пиперка или 1/2 голяма
1 малка зелена пиперка или 1/2 голяма
1/2 глава лук със среден размер
2-3 стръка магданоз
150г. шунка или друг колбас по желание нарязан на кубчета
100г. кашкавал настърган на едро ренде
8 големи яйца
1/3 ч.ч. прясно мляко
2 с.л. зехтин
сол,черен пипер







Начин на приготвяне:

Нарежете пиперките и лука на кубчета.
Магданоза наситнете.
Сложете в малка тавичка аз използвах правоъгълна 20 на 5 см. разбъркайте зеленчуците заедно с шунката и магданоза .




 

 

 

 
Поръсете с настъргания кашкавал.
В купа разбийте яйцата със зехтина или олиото и прясното мляко.
Подправете със сол и черен пипер.
Излейте в тавичката и печете в предварително загрята на 200 градуса фурна за 22-25 мин. или докато се изпече напълно като трябва да тествате с клечка в средата,защото там се изпича последно , а коричката ,която се получава от кашкавала е просто неустоима.







Аз поднесох с филийка соден хляб от лимец.
Това е една много засищаща закуска, а може да се използва и като основно в забързаните делнични дни
Добър Апетит!



Заповядайте в кулинарната ми група,която ще намерите ТУК, за   да творим заедно Кулинарни Вълшебства, а страницата на блога във Facebook можете на намерите ТУК

Благодаря Ви от сърце!

6 коментара:

Гери каза...

Ели,благодаря ти за чудесната, бърза и вкусна рецепта!
Може да погледнеш при мен как се получи:
http://lecker-mit-gerim.blogspot.de/2015/09/low-carb-omlette-aus-dem-ofen.html
Прегръдки и приятен ден ти желая!

Elena Dimitrova каза...

Благодаря,Гери! Аз даже ти оставих и коментар,че оригиналното име беше Денвърски омлет на тази вкуснотийка!
Радвам се,че ти е допаднал!
Поздрави!

Unknown каза...

И аз благодаря за хубавата рецепта.Много вкусно,само че при мен не се получи така както при теб с разтопения и топящ се кашкавал,а остана сух отвътре,може би повечко съм го пекла.Благодаря още веднъж,Поздрави:)

Elena Dimitrova каза...

Много се радвам,че Ви е допаднал и да сигурно сте го поопекли повечко,затова просто следете и като се надигне означава,че вече е готов!
Поздрави!

Unknown каза...

Много бърз и бкъсен обяд стана,а и много хубава коричка се получи! Само лукът малко хрупкаше, така че следващият път ще го запържа малко предварително.

Elena Dimitrova каза...

Радвам се,че Ви е допаднал! Аз наситнявам лука почти на пясък,за да може да се стопи при кратко готвене и съм нямала до сега подобен проблем.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...