понеделник, 17 август 2015 г.

Домашна лютеница


Домашна лютеница









Необходими продукти:

5кг. печени червени пиперки тип капия
2 кг. печен патладжан
3 кг. домати
2 с.л. сол
1 с.л. захар
1 ч.ч. олио
1 ч.л. кимион
1 ч.л. черен пипер









Начин на приготвяне:

Изпечените пиперки и патладжан обелваме от кожата и на пиперките премахваме до колкото е възможно семенцата.
Доматите смиламе в кухненски робот или машинка за мелене и слагаме в дълбока тенджера.
Мелим и патладжана и пиперките и ги прибавяме към доматите.
Слагаме подправките ,олиото и захарта и оставяме на умерен огън да се свари и  сгъсти сместа.
Аз слагам всичко на веднъж ,но ако желаете първо сгъстете доматите и след това добавете останалите продукти, просто на мен ми е по-лесно така .
На мен ми отне около 2,5 часа за да се сгъсти и добие консистенция на лютеница.
Понеже исках да е с възможно най-гладка смес с ръчния пасатор пасирах до желаната консистенция.








Изсипете горещата лютеница в сухи стерилизирани бурканчета ,затворете добре и обърнете с капаците надолу.







От горещата смес веднага "дръпват" капачките и се вакуумират, но ако имате някакви притеснения относно това, дали са добре вакуумирани ,заварете за 15 минути.
Това е!
Вече си имаме страхотна лютеничка за студените зимни дни !
Добър Апетит!



Заповядайте в кулинарната ми група,която ще намерите ТУК, за   да творим заедно Кулинарни Вълшебства, а страницата на блога във Facebook можете на намерите ТУК
Благодаря Ви от сърце!





 
 

Няма коментари:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...