неделя, 23 август 2015 г.

Постни мъфини


Постни мъфини 







Необходими продукти:

1 1/2 ч.ч. брашно
1 ч.ч. захара
1 ч.ч. студена вода
1 ч.л. сода за хляб
1/2 ч.л. сол
6 с.л. растително олио/зехтин
4 с.л. натурално какао
1 с.л. оцет
2 ванилии

пудра захар за поръсване



Начин на приготвяне:

Пресейте брашното,содата,солта и какаото.
Направете кладенче и прибавете и течните съставки заедно със захарта и  ванилийките.
Разбийте с миксер до гладка смес.
Намаслете и набрашнете форми за мъфини/кексчета и сложете сместа в тях като трябва да оставите по един пръст празно място т.е. не пълнете до горе.
Ако искате да сложите някакъв пълнеж ,сложете една пълна супена лъжица от сместа, 1 ч.л. сладко или както в случая аз съм сложила домашно направено фъстъчено масло и после отново сложете пълна супена лъжица от сместа за мъфини.
Моите формички са двойно по-големи по стандартните ,затова ми се получиха 6 бр. ,но ако използвате стандартните гнезда,ще получите 12 бр.





Трябва да си призная,че аз доста ги напълних и чак тогава сложих фстъченото масло и не отиде в средата на кексчето и затова обяснявам за да не правите моята грешка ,а да  сложите сладкото след първата ,а не след втората супена лъжица от сместа.





Печете в предварително загрята фурна на 160 градуса с вентилатор (както аз) или на 180 градуса без вентилатор до суха клечка
Оставете да се охладят на решетка и поръсете с пудра захар.
Да Ви е сладко!


Рецептата е адаптирана от прекрасния блог на Нели Йонева, за което й благодаря,защото станаха невероятно сочни,въпреки че са без мляко,масло и яйца,а са напълно постни.



Заповядайте в кулинарната ми група,която ще намерите ТУК, за   да творим заедно Кулинарни Вълшебства, а страницата на блога във Facebook можете на намерите ТУК

Благодаря Ви от сърце!

 

 

Няма коментари:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...