понеделник, 24 август 2015 г.

Ядково мляко


Да си направим ядково мляко у дома !





Необходими продукти:
 
100г. сурови ядки  кашу / бадеми
300 мл. студена вода







Начин на приготвяне:

За да си приготвите това вкусно и много здравословно мляко от ядки, Ви е необходим мощен блендер или кухненски робот и най-добре е да използвате кръстосаните ножове , казвам Ви го от опит.
Сложете кашу или бадеми каквото предпочетете .
Тези два вида ядки сами по себе си са мазни и правят хубаво мляко със страхотен вкус.
Ако използвате бадеми, то е хубаво преди това да ги накиснете,за да отделите кафявата им кожа.
Всъщност съм чела.че е добре са се оставят ядките преди да се смелят на мляко да се накиснат във вода за няколко часа, защото така по-лесно освобождават всички здравословни елементи като масла и витамини при блендирането.
Сложете ядките в блендера или каната за шейк както аз в случая ,залейте ги с водата и разбивайте в зависимост от това колко мощен е моторът на машинката,която използвате.
На мен ми беше необходимо около минута.
Ще забележите колко бързо става водата снежно бяла, а от ядките остават само дребни частички.





 

 

Ако решите прецедете частичките, а ако желаете ги оставете, те не се усещат особено ако използвате млякото за смутита и всякакви подобни здравословни напитки.
Аз обожавам да си правя смути с ядково мляко и фъстъчено масло.
Ето,че си направихме здравословно мляко в домашни условия и с минимални усилия с какво ще го комбинирате зависи изцяло от Вас!
Наздраве!

Заповядайте в кулинарната ми група,която ще намерите ТУК, за   да творим заедно Кулинарни Вълшебства, а страницата на блога във Facebook можете на намерите ТУК
Благодаря Ви от сърце!



Няма коментари:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...