понеделник, 23 ноември 2015 г.

Карамелен ябълков сладкиш

Карамелен ябълков сладкиш







Необходими продукти:


3 яйца

2 ч.ч. захар
1 ч.ч. брашно
1 пакетче бакпулвер (10г)
125г. масло
4 големи ябълки






Начин на приготвяне:



Почистете и обелете ябълките.
Нарежете ги на парчета.
В тавата,която ще ползвате за изпичането на сладкиша,сложете маслото да се разтопи на котлона и след това прибавете едната чаша захар.
Оставете да се карамелизира,като внимавате да не загори,защото ще загорчи целия карамел следователно и сладкиша.
След като карамела е готов ,много бързо подредете парченцата ябълка на ветрило .
Ще забележите,че карамела се стяга.
Разбийте на пухкав крем яйцата с другата чаша захар,след това добавете и брашното с баклпулвера.
Разбийте добре и разпределете сместа върху ябълките.
Печете в предварително загрята на 180 градуса фурна до получаване на кафеникав цвят на блата, при мен беше около 35-40 минути.
След като сладкиша е готов извадете от фурната и оставете за 10-тина минути.






Минете по краищата с шпатула или остър нож за да отделите блата от стените на тавата ако има нужда разбира се и след това захлупете чиния или поднос върху тавата.
Обърнете рязко и сладкиша ще излезе .
Този сладкиш стана превъзходен,а комбинацията от ябълки и карамел ми е любима.
Бързо се приготвя и е невероятно вкусен.
Не се колебайте,а опитайте!
Да Ви е сладко!




източник: Julia Dimitrova



Ако използвате рецепта от този блог моля посочете  активен линк към рецептата!

Заповядайте в кулинарната ми група,която ще намерите ТУК, за   да творим заедно Кулинарни Вълшебства, а страницата на блога във Facebook можете на намерите ТУК


Благодаря Ви от сърце!











23 коментара:

Анонимен каза...

Много е хубаво ! Аз го сервирах парче от сладкиша с топка сладолед !
Благодаря ви за вкусната рецепта .

Elena Dimitrova каза...

Топка сладолед е най-прекрасното допълнение към това ябълково-карамелено изкушение!
Давате ми идея за сладоледа, за която не се бях сещала!
Благодаря и поздравления!

Unknown каза...

prekrasno e

Unknown каза...

PREKRASNO E

Elena Dimitrova каза...

Благодаря!

luchi каза...

Мноооооого вкусен сладкиш. Искам само да уточня, остана ми доста карамел на дъното на тавата. Сипах малко водичка, стана гъст карамелен сироп и полях отгоре. Ммммм!!!! Доста е сладко, може да спестим малко захар от тази в блата.

Elena Dimitrova каза...

Наистина е доста сладък сладкиша, но той е за истинските любители на сладкото!
Радвам се, че Ви е допаднал!

Unknown каза...

Сладкиша винаги е сполучлив. Мъжът ми го обожава :)Научих рецептата от една приятелка. Преди да покрия ябълките със сместа, поръсвам с орехи и канела.

Elena Dimitrova каза...

Да, невероятен е , а до колкото разбрах може да се прави и с други плодове, така, че ще експериментирам :)

Unknown каза...

Бихте ли споделили, колко см.е тавичката, в която приготвяте сладкиша?

Elena Dimitrova каза...

30 см. в диаметър

Unknown каза...

Незнам къде се обърка при мен,но при обръщането ябълките останаха на дъното на тавата.

Elena Dimitrova каза...

Най-вероятно прекалено много сте оставили да се охлади сладкиша. Нужно е да е леко топъл за да може да се отдели безпроблемно от формата , в която сте го пекли без да се втвърди.

Petya Stoycheva каза...

Досега не бях попадала на толкова неточна и подвеждаща рецепта. Изхвърлих част от продуктите...
Тогава прегледах и други публикувани варианти на рецепта за същия сладкиш - благодарение на това довърших успешно започнатото и не останахме без десерт за семейния празник, за който бях планирала да го направя.
За пръв път попаднах на този кулинарен блог, но оставам разочарована и няма да повторя!!!

Elena Dimitrova каза...

Ако сте спазили грамажите и точните указания няма какво да се е объркало все пак и аз си имам източник,който е бил точно с тези пропорции!
Толкова много хора са ми пращали отзиви не само писмени,но и в снимков материал и до сега не съм имала подобен като този.
Съжалявам за Вашия провал,но това ,че Вие не сте успели, не означава, че рецептата не е както трябва ...
Жалко!

Petya Stoycheva каза...

О, напротив, изобщо не беше провал този мой кулинарен експеримент! Сладкишът ми се получи и очарова семейството и гостите ми!
Но, както вече споделих, получи се прекрасен - не благодарение на Вашата рецепта, а с множество корекции от моя страна след като сверих пропорциите и начина на приготвяне от публикации за същия сладкиш в други кулинарни блогове!
Благодаря Ви все пак за идеята...

Elena Dimitrova каза...

Защото прочетох ,че сте изхвърлили продукти ,затова достигнах до извода,че изобщо не се е получило.
Просто ми стана интересно как само от Вас получавам подобен отзив ,но както и да е де, важното е,че наистина се е получило и сте си хапнали от този вкусен десерт.

Анонимен каза...

Незнам защо в тази рецепта правенето на карамела е малко наопаки-по принцип първо се карамелизира захарта и след това се добавя маслото,но иначе сладкиша наистина е супер!!Правила съм го по малко по-различна рецепта и става наистина много вкусен!!!!

Unknown каза...

здравейте. Направих сладкиша, получи се но карамела остана по дъното на тавата. На вкус е супер и се прави доста бързо. Благодаря!

Анонимен каза...

Здр.колко мл трябва да е чашата 200мл-250мл? За захарта и брашното.

Elena Dimitrova каза...

Използвам стандартна чаша от 250 мл.

Веси каза...

Здравейте! Искам да споделя, че в началото бях малко скептична, но имах ябълки и реших да го направя. Това, което се получи беше тооолкова вкусен десерт, че Ви поздравявам за рецептата! Толкова сочен, сладък и с този вкус, който придават ябълките е просто невероятен! Определено ще го правя често!
Поздрави! :)

Unknown каза...

Може би трябва да го изпечем на водна баня както крем карамела за да се стопи самия карамел?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...