четвъртък, 29 май 2014 г.

Пирожки със сирене

                                          Пирожки със сирене




Необходими продукти:

около 200г. сирене
2 яйца, 
1/2 кофичка кисело мляко 
1 ч.л. захар
1 пакетче суха мая или 1/2 кубче прясна мая + 50 мл. топло прясно мляко/вода
1 ч.л. оцет
3 ч.ч. брашно.
100мл. олио



Начин на приготвяне: 

Сложете маята и захарта в топлото мляко заедно с 1 с.л. брашно и разбъркайте .
Оставете на страна докато шупне сместа.
В отделен съд разбийте леко яйцата и добавете олиото, втасалата мая,киселото мляко (със  стайна температура) ,оцета и натрошеното сирене.
Прибавяйте малко по малко брашното и замесете меко тесто.
* По-желание можете да сложите в киселото мляко щипка сода за да станат по-пухкави. 

Разбира се можете целият този процес по замесването да го направите и в машината за хляб.
След като се замеси тестото го сложете в хладилника за 30 минути.
Там то ще си почине и стегне.






Когато мине това време вземете тесто с големината на яйце и разточете на тънък лист . 
При мен се получиха 12 бройки.
Ако предпочитате да не слагате в самото тесто сирене сега сложете и навийте тестото на стегнато руло,защото на мен първите леко ми се отвориха в горещата мазнина.
Тестото е много меко и лесно можете да го оформите и по друг начин както на Вас Ви харесва.
Пържете в сгорещена мазнина ,но на ниска степен ,защото се изпържват много бързо и има опасност да останат в средата сурови.
Сложете ги върху пласт кухненска хартия да се отцедят от излишната мазнина и сервирайте докато са топли.
Добър Апетит!

Ако използвате рецепта от този блог моля посочете  активен линк към рецептата!

Заповядайте в кулинарната ми група,която ще намерите ТУК, за   да творим заедно Кулинарни Вълшебства, а страницата на блога във Facebook можете на намерите ТУК

Благодаря Ви от сърце!




5 коментара:

Анонимен каза...

Днес приготвих вашите пирожки и станаха чудесни. Следващия път ще си прибавя и малко сол в тестото, защото са някак безвкусни! Благодаря за рецептата!

Elena Dimitrova каза...

Радвам се , че са Ви харесали и да си призная и на мен ми бяха безсолни, но аз си хапвам малко по-соленичко и затова не съм уточнила тази подробност!

Анонимен каза...

Здравейте,колко време тестото трябва да стой в хладилника?

Анонимен каза...

А колко време да стои тестото в хладилник а да се стегне?

Elena Dimitrova каза...

30 минути оставям да се охлади и отпусне в хладилника

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...