четвъртък, 16 юли 2015 г.

Панакота с пъпеш


Панакота с пъпеш







Необходими продукти:

300г. пъпеш
1 пакетче желатин (10г)
400мл. течна сладкарска сметана
2-3 с.л. мед 







Начин на приготвяне:

Пъпеша почистваме от семките (300г. трябва да е изчистения плод) и пюрираме с пасатор.
Желатина разтваряме в 3 с.л. вода
Кипваме сметаната , аз не намерих пълномаслена и използвах такава на растителна основа,но пак се получи перфектно, и слагаме меда.
Сместа не трябва да завира.
Дръпваме от котлона и оставяме на стайна температура да се охлади.
След като това стане прибавяме разтворения на водна баня желатин и пюрето от пъпеш.
Разбъркваме добре, разпределяме в чашки или купички и оставяме да стегне за няколко часа в хладилник.
Десерта е експресен и невероятно вкусен и Ви го препоръчвам с две ръце!
Да Ви е сладко!



източник на рецептата: evatoneva.com




Заповядайте в кулинарната ми група,която ще намерите ТУК, за   да творим заедно Кулинарни Вълшебства, а страницата на блога във Facebook можете на намерите ТУК
Благодаря Ви от сърце!





 







 

2 коментара:

Анонимен каза...

А има ли с какво да се замени медът? Алергична съм, а ми се иска да го направя.

Elena Dimitrova каза...

Аз сложих 3 с.л. кафява захар вместо мед и стана превъзходно.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...