петък, 20 юни 2014 г.

Бъркана пица

 Бъркана пица











Необходими продукти за тестото: 

1 яйце, 
2 ч.ч. брашно, 
1 ч.ч. топло прясно мляко/ вода 
1 пакетче суха мая ( 1/2 кубче жива) , 

 1 /2 ч.л. сол
1 ч.л. захар








Начин на приготвяне:


В топлото мляко или вода слагаме захарта и маята и я оставяме за 2 минути да почине и да се образуват балончета.
След това добавяме яйцето, разбиваме леко и малко по малко брашното и солта докато се получи лепкаво тесто.

Понеже тестото става леко безвкусно,сложете в него още при бъркането подправки по Ваш вкус.
Аз сложих сол и риган и стана превъзходно
Разпределя се с лъжица ( аз използвах пръстите си леко намазнени) и се оставя да почине,а през това време си нарязваме продуктите за гарниране.





След 10-тина минути , тестото вече се е отпуснало, разпределяме доматеното пюре и останалите продукти и печем за около 10-12 минути в предварително загрята на максимум градуси фурна.

Добър Апетит!



Ако използвате рецепта от този блог моля посочете  активен линк към рецептата!



Заповядайте в кулинарната ми група,която ще намерите ТУК, за   да творим заедно Кулинарни Вълшебства, а страницата на блога във Facebook можете на намерите ТУК
Благодаря Ви от сърце!









9 коментара:

Unknown каза...

Колко е голяма тавата за тази доза?

Unknown каза...

Колко голяма е тавата за тази доза?

Elena Dimitrova каза...

Правя я в тавичка за пица с диаметър 30 см

Анонимен каза...

консистенцията на тестото ,като тази на мързеливата баница ли ?

Анонимен каза...

консистенцията на тестото ,като тази на мързеливата баница ли ?

Elena Dimitrova каза...

Точно такава консистенция трябва да е!

Unknown каза...

Всичко направих, както е на рецептата, изпече се много добре, но за съжаление тестото беше адски безвкусно, дори вкъщи ми се разсърдиха, че не съм направила традиционната пица. Не искам да обидя никого с коментара ми, просто споделям опит

Unknown каза...

Направих всичко, както е по рецепта, изпече се перфектно, но за съжаление беше адски безвкусно това тесто. Дори вкъщи ми се разсърдиха, че не съм направила традиционната пица. Съжалявам за негативния коментар, но споделям опит

Elena Dimitrova каза...

Да, Иве така става, затова се слагат много подправки според предпочитанието, а другото, което сега ми хрумва е, че може да се овкуси и самото тесто при разбъркването и ще стане супер :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...