вторник, 5 април 2016 г.

Домашни бургери

Домашни бургери



Необходими продукти:

8 бр. хлебчета за бургери (рецептата вижте ТУК)
500 г. телешко месо ( ако не разполагате с такова става и с кайма смес изпробвала съм)
подправки по избор (аз сложих 1 ч.л. микс за барбекю )
1 стрък пресен лук
5-6 клонки магданоз


За гарниране:

горчица
кетчуп, салца или доматено пюре каквото предпочитате (аз сложих кетчуп ,който правих миналото лято по рецепта на Джейми Оливър и тази година ще утроя дозата,защото е невероятен вижте ТУК ако желаете как се прави)
прясна салата (ако е с крехки листа можете да ги сложите цели,ако не нарежете)
кромид лук (нарязан на кубчета)
кисели краставички нарязани на кръгчета

разбира се можете да добавите и всякакви други добавки по Ваш вкус




Начин на приготвяне

Размесете каймата с подправките и наситнените магданоз и пресен лук.
Ако желаете не слагайте зеленийки, но според мен  месото става по-сочно и вкусно.
Вземете от размесеното и овкусено месо с големина на топче за пинг-понг и разплескайте на тънък кръг, точно както като правите шницели .
Сложете малко галета за да Ви е лесно оформянето и подредете в чиния.



Излязоха ми точно 8 бр.
Сложете в хладилник за 30 минути за да стегнат  и след това изпечете на грил тиган като съвсем леко намазните повърхността му с мазнина.
Изпечете равномерно и оставете върху кухненска хартия.
Ако решите да си направите и хлебчетата сами от посочената от мен рецепта по-горе , уточнявам,че направих половин доза като ми излязоха точно 8 бр. хлебчета ,точно колкото са и бургерите.



Разрежете хлебчетата през средата, като долната половина намажете с доматено пюре ,кетчуп или салца , отгоре сложете нарязания на кубчета лук,кръгчетата краставичка и вече изпечения бургер.
Сложете върху месото нарязаната салата (или цели листа),а на горната половина от хлебчето леко намажете горчица.



Сглобете  и ще получите най-вкусния бургер,който някога сте опитвали, не заради нещо друго, а просто,защото е изцяло домашно приготвен.
Към него вместо мазните пържени картофки, направих картофки "Уеджис"(рецептата за тях вижте ТУК) ,които се пекат на фурна и по този начин са много по-здравословни, а и не върви бургер без картофки нали?
Надявам се предложението ми да Ви хареса!
Добър Апетит!



Заповядайте в кулинарната ми група,която ще намерите ТУК, за   да творим заедно Кулинарни Вълшебства, а страницата на блога във Facebook можете на намерите ТУК
Благодаря Ви от сърце!







Няма коментари:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...