петък, 13 май 2016 г.

Сладкиш с ягоди

Сладкиш с ягоди




Продукти:

3 яйца (голям размер)
1 ч.ч. захар
2 ч.ч. брашно
500г. ягоди
1 пакетче бакпулвер (10г)
1 ванилия или ванилова есенция
1/2 ч.ч. олио
300г. заквасена сметана




Приготвяне:

Разбийте яйцата със захарта докато удвоят обема си и станат на хубав гладък крем.
Прибавете олиото , заквасената сметана и ванилията и продължете да разбърквате с миксера.
Накрая добавете и брашното като отново разбиете с миксер ди гладкост на сместа.
Измийте и почистете от зелените листенца ягодите и ги разполовете .


Прибавете ги към сместа и разбъркайте този път с шпатула докато се разпределят в сместа.


В тавичка покрита с хартия за печене изсипете сместа и печете в предварително загрята фурна на 180 градуса или 160 с вентилатор за 30-35 мин. като опитате с дървен шиш дали е напълно изпечен преди да извадите от фурната.



Охладете добре сладкиша преди да го поднесете по желание поръсен с пудра захар.
Обожавам ягоди и приготвям с тях най-различни сладкиши,сладоледи и напитки като ванилов сладолед с ягоди,кекс с ягоди и бял шоколад,шоколадов кекс с ягоди както и напитки като смути с ягоди,банан и ленено семе и ягодов млечен шейк с домашен сладолед. А ако си падате по здравословните храни, бих препоръчала да опитате едно ягодово изкушение с чиа.
Да Ви е сладко!

Заповядайте в кулинарната ми  страница на блога във Facebook можете на намерите ТУК


















8 коментара:

Анонимен каза...

Набухвател няма ли? И брашното предполагам го слагате заедно с олиото и заквасената сметана, че в обяснението е пропуснато

Elena Dimitrova каза...

Има разбира се, пропуснала съм вписването му, за което се извинявам :) 1 пакетче е или 10г.

Анонимен каза...

Стана ми "теклено" , защо така, спазих всичко, от какво може да ми се еполучило така според вас?

Elena Dimitrova каза...

Най-вероятно фурната Ви е била доста силна и не се е изпекло добре

Анонимен каза...

И на мен ми стана глетав. Правила съм го едно към едно от рецептата. Според мен ягодите са много и пускат много сок.

Elena Dimitrova каза...

Съмнявам се,че са от ягодите,защото моите също бяха големи и сочни, но ако смятате,че е от тях, първо ги оваляйте в брашно и така ги сложете към сместа. Така ще възпрепядствате изтичането на соковете от плодовете

Анонимен каза...

Получи се страхотно! Много съм доволна и всички ме похвалиха :)

Elena Dimitrova каза...

Благодаря Ви! Радвам се, за Вашия успех! Поздрави!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...