събота, 26 септември 2015 г.

Тиквени мъфини

Тиквени мъфини








Необходими продукти:

1 3/4 ч.ч. брашно

1 ч.ч. кафява захар
1 пакетче бакпулвер
1 ч.л. канела на прах
1/4 ч.л. бахар на прах (аз го счуках тъй като имах цели зърна)
1/2 ч.л. джинджифил на прах
1/2 ч,л. индийско орехче (аз нямах и го пропуснах)
1/2 ч.л. сол
1 ч.ч. пюре от тиква 
1/2 ч.ч. мляко ( ако спазвате веган режим заменете с вода)
1/2 ч.ч. растително олио

 


 

 



 Начин на приготвяне:

Пресейте брашното и добавете останалите сухи съставки.
Разбъркайте добре.
Отделно смесете пюрето от тиква ( аз си я опекох и я пюрирах) , олиото и млякото.
Смесете сухите и течните съставки докато се получи гъста консистенция като внимаваме да се смесят добре, става и без миксер и в този случай аз не го използвах.





Сипете във формички за мъфини и печете 18-20 мин. в предварително загрята на 180 градуса.
Охладете,
Да Ви е сладко!



Заповядайте в кулинарната ми група,която ще намерите ТУК, за   да творим заедно Кулинарни Вълшебства, а страницата на блога във Facebook можете на намерите ТУК

Благодаря Ви от сърце!



Няма коментари:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...