вторник, 15 декември 2015 г.

Шарена сол

Шарена сол

Традиционната шарена сол съдържа сол,червен пипер (лют или сладък), смляна царевица и смлени тиквени семки.
Аз обаче съм малко скептична по отношение на царевицата и тиквените семки и си направих микс по мой вкус и се надявам,че ще Ви допадне.
Подправките,които използвах в по-голямата си част съм си отгледала в саксии на балкона и съм си ги изсушила.






Ето и съставките за моята шарена сол:


1/4  ч.ч. червен пипер
1/2  ч.л. сол (използвах морска)
1/4  ч.ч. чубрица
1/4  ч.ч. самардала 
1/2  ч.л. черен пипер
1  ч.л. сушена мащерка
1  ч.л. сушен риган






Всички съставки сложете в мелничка за кафе и подправки (или ако имате приставка към кухненски робот за смилане на подправки ) и смелете , като можете да оставите по-едри подправките или фини както аз.
Разстелете ги върху хартия за печене например, тъй като се загряват при смилането и ако веднага ги приберете в бурканче ще се навлажнят.
Съхранявайте в чист и сух стъклен буркан с плътно затворена капачка.
Тази шарена сол е неизменна част от моето домакинство , като я добавям не само към домашно приготвения пресен хляб в комбинация с масло , но и към скара.
Надявам се да Ви е допаднал моят микс от подправки!


Ако използвате рецепта от този блог моля посочете  активен линк към рецептата!

Заповядайте в кулинарната ми група,която ще намерите ТУК, за   да творим заедно Кулинарни Вълшебства, а страницата на блога във Facebook можете на намерите ТУК
Благодаря Ви от сърце!







Няма коментари:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...