неделя, 11 октомври 2015 г.

Пикантни тиквени семки



Пикантни тиквени семки


В сезона на тиквите ,няма как да не предложа вариант за усвояване на тиквените семки.
Сигурна съм , че доста хора ги хвърлят (до скоро бях и аз от тях) без да се замислим колко са полезни те и колко вкусни могат да станат ей така дори за чоплене пред телевизора.
Ето моят вариант,който се надявам да Ви допадне!








Съставките са следните:


Тиквени семки
зехтин/олио
хималайска сол/морска сол
лют червен пипер за пикантност ако обичате можете да добавите и чили ( това е идея от Джейми Оливър)










Начин на приготвяне:

След като почистите тиквата, отделете средната част,където се намират семките в чинийка и въоръжени с търпение е нужно да ги почистите една по една от месестата част,която е останала по тях.
Отделете ги в купичка и ги измийте през гевгир като хубаво ги претривайте с ръце докато уверите,че вече не са със слузеста повърхност.
Отцедете ги и ги разположете в тавичка с хартия за печене като задължително трябва да са на един ред.












Полейте с мазнината,която сте избрали,посолете със сол и лют пипер и разбъркайте като разтресете тавата за да се овкусят.
Печете за около 10-15 минути в загрята на 200 градуса фурна.
Аз разбрах,че са готови като започнаха да пукат като пуканки и да подскачат (нямам идея защо,но така се получи).
Охладете и ако не ги консумирате веднага след като са напълно изстинали ги прехвърлете в стъклен буркан,който се затваря плътно за да не овлажнеят.
Дано Ви е харесала идеята ми и съм Ви била полезна!


Ако използвате рецепта от този блог моля давайте активен линк към него!
Заповядайте в кулинарната ми група,която ще намерите ТУК, за   да творим заедно Кулинарни Вълшебства, а страницата на блога във Facebook можете на намерите ТУК
Благодаря Ви от сърце!






 









Няма коментари:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...