четвъртък, 8 декември 2016 г.

Бъркани кашкавалки с колбас

Бъркани кашкавалки с колбас




Продукти:
300г твърд кашкавал 
200г. шунка или друг колбас по желание 
1/4 ч.л. сол
1/2 ч.л. чубрица
200г. брашно
1 бакпулвер (10г.)
2 големи яйца
200 мл. прясно мляко / вода 


Приготвяне:


Настържете на едро кашкавала,колбаса нарежете на кубчета и ги сложете в купа.
Счупете яйцата при тях, прибавете млякото или водата и пресейте брашното с бакпулвера.
Подправете с чубрица и сол.
Разбъркайте добре.



Загребете със супена лъжица и поставете в тавичка с хартия за печене.
Леко се разливат при разтапянето на кашкавала така, че оставете помежду им място, а ако искате да имат форма можете да сложите сместа във формички за мъфини.



печете в предварително загрята на 200 градуса фурна до златисто-кафяв цвят.
По желание можете да сложите по едно кубче краве масло преди да ги сложите да се пекат.
Бързо,лесно и вкусно буквално за 5 минутки.
Добър Апетит!


Заповядайте в кулинарната ми група,която ще намерите ТУК, за   да творим заедно Кулинарни Вълшебства, а страницата на блога във Facebook можете на намерите ТУК


 







2 коментара:

Unknown каза...

Станаха вкусни, но ужасно залепнаха за хартията. Дали трябва да се намаже с олио допълнително?

Elena Dimitrova каза...

И аз ги правих само на хартия без да съм намазнявала и единственото,което стана е,че се поразляха в страни от размекването на кашкавала,но не съм имала проблем със залепването,отлепиха се изключително лесно.
Опитайте да намазните,явно хартията е по-различна от тази,която аз използвам

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...