понеделник, 17 април 2023 г.

Панирани пилешки подбедрици

 Панирани пилешки подбедрици






Продукти:

 5-6 броя пилешки подбедрици 

подправка за пилешко месо

2 яйца 

панировка с корнфлейкс и сусам



Приготвяне:

Идеята ми беше да пресъздам ефекта на пилешкото от KFC, което признавам си съм  опитвала един единствен път преди 2 години и изобщо не ми хареса .
Варианта ми е обаче в air fryer и се получи доста сочно и вкусно.
Пилешкото овкусяваме в подправката за пилешко месо размита в малко мазнина и оставяме да си почине за да се усвоят ароматите от месото известно време.
Аз ги оставих почти цял ден тъй като ги овкусих преди да отида на работа и оставих в хладилника.
Разбиват се яйцата, хубаво се овалва всяко копънче както ги наричаше моята баба и след това се овалват в панировката.


Печем на функция пиле моята е за 22 мин на 180 градуса като ги завъртях веднъж за равномерен загар.
Разбира се поднесох с домашна майонеза, рецепата за която вече  съм споделяла многократно, но поставям и ТУК.



Много съм доволна от резултата въпреки притесненията ми, че ще стане сухо или да не остане сурово отвътре.



Няма коментари:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...